عشق اول

عشق اول

دلتنگی های یه عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 23832
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

V alentineHeart



کاشکی هیچ وقت نبودی نویـــــــــــــد

سلام بچه ها خوبین؟

آخرین مطلبی که گذاشته بودم 22 شهریور بود و گله داشتم از این چرا مثل آب خوردن نوید منو ول میکنه

شما هم بودین مثل من فکر می کردین فکر می کردین که دوستتون نداره من تا میگم خدافظ میگه بدرک برو

به سلامت بعد از کلی وفت اومدهمیگه تو بیجا میکنی تو وبلاگ درباره من این چیزارو میگی تو از کجا میدونی که

من دوست ندارم؟میگم از اونجا که هیچ تلاشیبرا بدست اوردنم نمیکنی کاشکی هیچ وقت به پستم نمی خوردی

کاشکیهیچ وقت دوستنداشتم کاشکی

دیگه تحملم تموم شده.همیشه دنباله کاری بودم که بتونم خوشحالش کنم حرفی بزنم که

خوشحالش کنم اما اقا ما ماله هم نیستیم اینو به کی باید بگم خدایا تورو به جون همین پیغمبرات دست منو بگیر

سمت این آدمنرم میگه تا هستی آزارم میدی.اگه آزارت میدم چرا طرفم میای؟بدبخت تر از من پیدا نکردی؟

تو سری خور تر از من پیدا نکردی؟بابا برو محض رضای خدا برو دیگم برنگرد.برو پیشه هر کی دوسش داری

و آزارت نمیده بعدشم اومده یاهو برام پیام گذاشته"کاش ما آدم ها هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن

میفهمیدیم که: هر ”آشغالی” ارزش وقت گذاشتن نــــــداره "

منو آشغالم کرده.ببین من چه خریم که هیچیم نمیگم.کاشکی هیچ وقت نبودی نوید هیچ وقتــــــــــــــــــــــــــــ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نوید و نادیا تاريخ: جمعه 5 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to n.firstlove.n.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com